Wij gebruiken cookies om u een optimale website-ervaring te kunnen bieden. Daarnaast helpen cookies ons om onze website https://www.nesec.nl te beveiligen en om te analyseren hoe u in het algemeen gebruik maakt van onze website en hoe vaak en hoe lang bepaalde pagina’s worden bezocht.
Naam | Provider | Doel | Vervalt na |
_Cookienotice dfactory | Nesec.nl | Deze cookie slaat de toestemmingsstatus van de websitebezoeker op voor het huidige domein. Als de websitebezoeker het gebruik van niet-functionele cookies accepteert, zorgt deze cookie ervoor dat deze worden geaccepteerd en geregistreerd. | 365 dagen |
Naam | Provider | Doel | Vervalt na |
_ha | nesec.nl | Deze cookie registreert een unieke ID die wordt gebruikt om statistische informatie te genereren over hoe de bezoeker de website gebruikt om de site gebruiksvriendelijker te maken. | 2 jaar |
_gid | nesec.nl | Deze cookie registreert een unieke ID die wordt gebruikt om statistische gegevens te genereren over hoe de bezoeker de website gebruikt. | 1 dag |
Wij maken gebruik van: LinkedIn (https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy) en raden u aan ook de privacy policy van Google te lezen.
Nesec Fund Management B.V.
Westerkade 7C
3016 CL Rotterdam
+31 (0)10 737 11 77
info@nesec.nl
* Wij vragen uw naam en email adres om met u in contact te kunnen komen. Uw gegevens worden nooit aan derden verstrekt. Zie onze Privacyverklaring om te zien hoe wij met uw gegevens omgaan.
Vacature alert! Nesec fund management zoekt iemand die kan helpen in onze Mid en Back-Office. Hierbij is staat klantcontact centraal en bieden wij, in onze kleine organisatie, veel ruimte voor eigen invulling en ontwikkeling. Interesse? Neem contact op met jbout@nesec.nl
Beschrijving
Nesec is een bedrijf met een lange historie in een dynamische markt. Onze focus ligt op het verschil maken in de scheepvaartsector. Daarvoor leveren wij maatwerk oplossingen. Door de groei van ons bedrijf en uitbreiding naar meerdere fondsen zijn wij hard op zoek naar een ervaren medewerker midoffice hypotheken.
Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?
Je bent verantwoordelijk voor het controleren en administreren van financieringsaanvragen en leid de closing van deals met de bijbehorende documentatie. Daarbij ben je hét aanspreekpunt voor de klant en de geldverstrekker (en niet te vergeten de juristen). Daarnaast behandel je vragen en klachten binnen deze procedures en werk je nauw samen met je collega’s in het dealteam. Je hebt oog voor detail en voor verbetermogelijkheden binnen de organisatie en je zorgt ervoor dat deze worden doorgevoerd.
Klinkt dit als de perfecte baan voor jou? Solliciteer dan direct! Zorg dat je er bij jouw sollicitatie een CV, motivatie en foto is toegevoegd, zodat jij jouw kansen vergroot!