Sinds de oprichting in 1946, richt Nesec zich op het financieren van de acquisitie van nieuwe en bestaande schepen. Nederland speelt een belangrijke rol in de zeescheepvaart. Meer in het bijzonder in de regionale Europese zeevaart. Wij willen nog lang een bijdrage leveren aan de langlopende financiering van kapitaalgoederen in de maritieme sector. Voor een meer gedetailleerde kijk in onze geschiedenis tot ongeveer de eeuwwisseling kijkt u hier.
* Wij vragen uw naam en email adres om met u in contact te kunnen komen. Uw gegevens worden nooit aan derden verstrekt. Zie onze Privacyverklaring om te zien hoe wij met uw gegevens omgaan.
Vacature alert! Nesec fund management zoekt iemand die kan helpen in onze Mid en Back-Office. Hierbij is staat klantcontact centraal en bieden wij, in onze kleine organisatie, veel ruimte voor eigen invulling en ontwikkeling. Interesse? Neem contact op met jbout@nesec.nl
Beschrijving
Nesec is een bedrijf met een lange historie in een dynamische markt. Onze focus ligt op het verschil maken in de scheepvaartsector. Daarvoor leveren wij maatwerk oplossingen. Door de groei van ons bedrijf en uitbreiding naar meerdere fondsen zijn wij hard op zoek naar een ervaren medewerker midoffice hypotheken.
Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?
Je bent verantwoordelijk voor het controleren en administreren van financieringsaanvragen en leid de closing van deals met de bijbehorende documentatie. Daarbij ben je hét aanspreekpunt voor de klant en de geldverstrekker (en niet te vergeten de juristen). Daarnaast behandel je vragen en klachten binnen deze procedures en werk je nauw samen met je collega’s in het dealteam. Je hebt oog voor detail en voor verbetermogelijkheden binnen de organisatie en je zorgt ervoor dat deze worden doorgevoerd.
Klinkt dit als de perfecte baan voor jou? Solliciteer dan direct! Zorg dat je er bij jouw sollicitatie een CV, motivatie en foto is toegevoegd, zodat jij jouw kansen vergroot!