Een warm welkom aan Lorraine Harteveld die eerder deze maand bij NESEC in dienst trad als Risk & Finance Director.  

“Ik kijk erg uit naar mijn nieuwe uitdaging”, zegt ze. “De rol voelt voor mij als een natuurlijke fit. De maritieme industrie zit in mijn DNA. Toen ik opgroeide, werkte mijn grootvader als tankerkapitein . Vroeger zag ik de schepen varen op de kust van Curaçao, waar ik geboren ben. Ik had nooit gedacht dat ik op een dag voor de financiering van hen zou zorgen.”

In haar nieuwe rol zal Lorraine verantwoordelijk zijn voor een breed scala aan taken, waaronder het opzetten van een nieuw scheepsfinancieringsfonds dat geschikt is voor de toekomst.

Lorraine is afgestudeerd in Bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam en heeft gewerkt in de financiële dienstverlening voor bedrijven als Rabobank, NIBC en DVB – waar ze voor het eerst betrokken raakte bij scheepsfinanciering.

In haar vrije tijd houdt Lorainne van Cross-Fit en het verkennen van de wereld. Ze is een avontuurlijke reiziger – op een recente reis naar de Malediven zwom ze met tijgerhaaien . Lorraine houdt ook van talen en spreekt Spaans, Nederlands, Engels en Grieks – een taal die ze leerde als gevolg van haar verbinding met de maritieme wereld.

Delen via
LinkedIn

Meer Nieuws & media

Mare Forum & Nesec

Mare Forum – Alternative Finance for Small and Medium Shipowners Rotterdam – 20 mei 2021 Met gepaste trots zal Nesec deelnemen aan het Mare Forum

Lees meer

Vacature alert! Nesec fund management zoekt iemand die kan helpen in onze Mid en Back-Office. Hierbij is staat klantcontact centraal en bieden wij, in onze kleine organisatie, veel ruimte voor eigen invulling en ontwikkeling. Interesse? Neem contact op met jbout@nesec.nl

Vacature: Medewerker Midoffice

Ben jij de medewerker midoffice (hypotheken) die wij zoeken? Nesec is een financieringsbedrijf met een lange historie die een sterke groei doormaakt. Nesec heeft zich altijd gericht op scheepvaart in Nederland. Je kunt zowel fulltime als parttime aan de slag!

Beschrijving
Nesec is een bedrijf met een lange historie in een dynamische markt. Onze focus ligt op het verschil maken in de scheepvaartsector. Daarvoor leveren wij maatwerk oplossingen. Door de groei van ons bedrijf en uitbreiding naar meerdere fondsen zijn wij hard op zoek naar een ervaren medewerker midoffice hypotheken.

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?
Je bent verantwoordelijk voor het controleren en administreren van financieringsaanvragen en leid de closing van deals met de bijbehorende documentatie. Daarbij ben je hét aanspreekpunt voor de klant en de geldverstrekker (en niet te vergeten de juristen). Daarnaast behandel je vragen en klachten binnen deze procedures en werk je nauw samen met je collega’s in het dealteam. Je hebt oog voor detail en voor verbetermogelijkheden binnen de organisatie en je zorgt ervoor dat deze worden doorgevoerd.

Onze ideale medewerker midoffice hypotheken…
  • heeft minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • heeft ruime ervaring in een back- of midoffice functie;
  • Affiniteit met scheepvaart;
  • service- en klantgericht;
  • werkt secuur en gestructureerd;
  • is in staat om in korte tijd relaties op te bouwen via de telefoon;
  • is proactief en denkt mee met de (interne) klant.
Wat bieden wij jou?
  • een parttime of fulltime functie;
  • werken bij een ondernemend, groeiend bedrijf met een uniek product;
  • een uitdagende functie in een dynamisch team;
  • een informele werksfeer;
  • marktconform salaris;
  • doorgroeimogelijkheden.

Klinkt dit als de perfecte baan voor jou? Solliciteer dan direct! Zorg dat je er bij jouw sollicitatie een CV, motivatie en foto is toegevoegd, zodat jij jouw kansen vergroot!

NESEC is AVG OK

Met AVG OK laten wij zien:

  • • Dat wij alle stappen hebben doorlopen van het AVG-Programma
  • • Dat wij de privacy van klanten serieus nemen
  • • Dat wij bewust, veilig en zorgvuldig met persoonsgegevens omgaan
  • • Dat wij inspanningen doen om te voldoen aan de AVG wetgeving